18 Ekim 2010 Pazartesi




Bir gün daha yaşandı ve bitti
Küçük sevinçleri ve küçük kederleriyle 
Herhangi bir gündü çok önemli değildi
Seni düşündüğüm birkaç andan başka


Bilirim herkes payına düşeni yaşar
Ve her yeni günde değişir hep birşeyler
Sen de kendi payından bir hatıra seç ne olur 
O ben olayım beni unutma


Bilir misin seni gerçekten sevdim
Sevdiğim daha birçok şeyin arasında
Bir tek seni seçtim hatıralar arasında
Sebep diye bir küçük mutluluk


Beni unutma, unutma, beni unutma 
Bilirsin unutulmak dokunurya her insana 
Sen de kendi payından bir hatıra seç 
Ve o ben olayım unutma, beni unutma

Bir tek düşünce kırıntısı yeter uykunu kaçırmaya. Kafanda evirip çevirirsin, bir hal yoluna koymaya çalışırsın düşünceleri, Hansel ile Gretel gibi mazide bıraktığın her bir kırıntının peşinden gidersin, hiç bilmediğin yerlere varırsın.

Kalemin gecenin bir vaktinde işler sadece. Gecenin en sessiz, en karanlık, en derin yerinde düşüncelerden kurtulmak için cümlelere sığınırsın. Bekçi düdüğü gibi konur her bir nokta, uykunun unutkanlığı teslim alamaz bir türlü, hatırladıkça düşünürsün, düşündükçe uyanırsın.

Başta asla kaybedemem deyip sonunda kurtulmak için yalvardıkların aklına gelir. Üzmemek için üzüldüklerin aradan yıllar geçtikten sonra gerçekten yakar canını. Bilirim herkes kendi payına düşeni yaşar ve her yeni günde değişir hep birşeyler, bir müddet sonra değişir herşey, değişirken direnirsin, değiştiğinde direncin kırılmış, yaran kabuk bağlamış ve unutmaya bir adım kalmıştır.

İnsanları bir kaç anıyla hatırlarsınız. En çok son gördükleriniz, son yaşadıklarınız, son konuştuklarınız yer eder zihninizde, belki de bir kaç başka anı daha. İnsanların akıllarında bir kaç sahnedir beraber yaşadıklarınız, silinmeye hevesli, unutulmaya mahkum bir kaç sahne sadece. Zaman aktıkça sizin anılarınızın üzerine yazılır bir başkasının an'ları.

Sen de kendi payından bir hatıra seç denmeli sona yaklaşılırken. Sadece iyi hatırlanmak için ve sonra sonu beklenmeden çıkılmalı film bitmeden. Hatırlamaya sebep diye bir küçük mutluluk...

Eğer kötü bitmişse bir şeyler, unutturmuşsa eski mutlu anları ve küçük mutluluklar ezilmişse değişen günün ayakları altında, belki de bir daha hiç hatırlamamalı... ders alıp, yaşanmamış saymalı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder