4 Eylül 2016 Pazar

Şiirler - 3

- İsimsiz -

Yeşile ve maviye
doydum Kanlıca'da
Gözlerini sardım tütün niyetine
ve yaktım parmaklarımı
sözlerinle

Bir kez dokunsaydım sana
İstanbul kül olacaktı
kıyamadım

11.05.2013


- İsimsiz -

An gelir bir tarafı diğerinden
kısa kalır sana koşarken ayaklarımın
Ucu yanık bir hasrettir ellerimden
rüzgarın alıp götürdüğü sigaram
Özgürlük, zaptedilmiş bir fikirdir sevgilim
İsmim bir görüş gününde yankılanırken
Zaman, koştururken aklın duvarlarında
Durmak, ölesiye durmak geçiyor içimden


- İsimsiz -

Gözlerimi kapadığımda karşımdasın gecelerce
Sabahları besmelenin ardından düşersin dilime
Sana uyanmak, seni uyumaktır sevdanın adı
Ezber ederim gün boyu, gözlerini Gül hece.


- İsimsiz -

Cama vurdu hayallerim
bir pencerenin ardında büyütülmüş.
Sabahı beklerim, sonra da geceyi.
Nasıl deme, fikirler de uyutulurmuş

Sevgilimin düşen dudağı
sayar yılları, kırışır yavaş yavaş
gönül saklar her yaşanılmayanı
geçmişte yaşar yavaş yavaş

Sen bekle beni
bir ses gelecek, bir kapı aralanacak
Fanilam, çoraplarım, vesikam gelecek
sen bekle beni, dudağına bir kuş konacak.


- İsimsiz -

Hayat kısa sevgilim
gözlerini kaçırma benden
daha da kısaltmayalım.


- İsimsiz -

Ne roman, ne öykü, kısa bir cümle olmalıyım
Uç uca koyduğunda bir bütüne varmalıyım
Buram buram tütmeli hasretin her bir harfinde
Okuyan ben sanmalı, ben sen olmalıyım.

- İsimsiz -

Limoni tadı kaldı ağzımda
yüzümde acının ekşimesi
ne kadar kolaymış heyhat!
başkasının göz yaşını silmesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder