21 Nisan 2010 Çarşamba

Başlamak bitirmenin yarısıdır

Başlamak bitirmenin yarısıdır derler, bir de başlangıçlar bu kadar zor olmasa...

Az önce fark ettim, her başlangıçta yaşadığım sıkıntının idrakına vardım, başlamak çok zor bir şey. Neresinden başlayacağını ya da nasıl biteceğini bilememekten geliyor sanırım. Zaman zaman belirsizlik, zaman zaman "yeni"nin getirdiği korku alıkoyuyor başlamaktan.

Belki de yanlış şekilde başlamaktan korkuyorum. İlk adımın yanlış ayakla atılmasından, tökezlemekten... sonrasında yürüyememek geliyor korkunun hediyesi.

Az önce fark ettim, kendimin başlangıçları ne kadar önemli ve zor ise başkalarının başlangıçları hep önemsiz, görünmez, farkedilmezmiş. Okuduğum hiç bir kitabın nasıl başladığını önemsememişim.

Öyle işte yatar ayak kafama takıldı da paylaşayım dedim :)

3 yorum:

  1. vee tüm bunlara rağmen her şey olacağına varıyor...

    YanıtlaSil
  2. Okuduğum hiç bir kitabın nasıl başladığını önemsememişim.

    Fark ettim de ben de, yazarı belki de milyon yıl düşündü o başlangıç için...

    YanıtlaSil
  3. aynen demek istediğim de tam bu :)
    öylesine okuyup geçiyoruz, hiç ama hiç nasıl başladığını düşünmüyoruz. bundan sonra daha dikkatli olmaya çalışacam, tabi unutmazsam :)

    YanıtlaSil