9 Nisan 2010 Cuma

Tahammülden adam öldürme

Gittin gideli tekrarını yaşıyorum her günün
Bıraktığın günün hatrına mı dersin
Vazgeçmenin hayata üstün gelmesi mi bilemem
Ard arda tekrar tekrar çalan bir şarkı gibi dönüp duruyorum kendime
Hilesi anlaşılan bir sihirbaz gibi ne yaptığımı görüyorum
Kendime o kadar alıştımki artık hiç şaşırmıyorum
Zaman zaman sırf keyfe keder düşürüyorum seni
aklımın selim köşelerine
Bir yüz arıyorum yüzünde
Bir ses duymayı bekliyorum bana baktığında
Bir el yaralı bereli
olmuyor bir türlü, işte buna şaşıyorum
Silikleşmiş bir resim olmana içerliyorum
Bir sigara yakıyorum ardından
bir sigara daha
bir sigara daha
neden bu kadar içiyorum bilmiyorum
Yalnızlık diyor kimileri bunun için
ben sensizlik demeyi tercih ediyorum
ve tahammül ediyorum peşin sıra gidenlere
gitmeyi bekleyenlere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder